Thursday, April 1, 2010

27mac2010

waiting,
waiting,
and waiting.

haah, at last dpt gak msg dri dye ;))
haha.

sidye; salam nik, bwt pee?
saya; tak bwt pe. waiting for you. ehehe
sidye;yeke, sorry late . ada keja cket td. esuk sy keja morning r. so cane? dh lme tunggu ur answer. nk kurus dh nih ;)
saya; haha. yeke gemukk dh kurus. tak caya je my answer is yes.
sidye;haha, yes meannnn????
saya; yes mean yes lahhh ;)
sidye; so we r together now? ;D
saya; ofcuz :)
sidye; so, awk dh tnye mak awk pasl kte? haha
saya; tak pyh tnye, dh restuu ;)
sidye; so bile kte nak kuar first date nih. hahaa
saya;(gelabah mamat ni)haha, tunggu r dlu. bkannya kite jauh punn
sidye; hee. yelahh. thnk yaang ;) ily

dh bnyk lagyy mls nk taip, but sure suda jatuh cinta same awk ;) haha

p/s; cite diatas ni pnjg act, tp dh dpendekkan.harap maklum ;)